1

Én férjem

nemlayla , 2009.12.21. 11:43

Félórája császkálunk reggel 8-kor a Moszkva téren a -15 fokban.
Márton:-Te, Zsu, nem gyönyörű ez a balatoni naplemente?
____________________________________________________

Én:-Elvis is szar gitáros volt.
Márton:-Ja, tudott vagy 3 akkordot.
Én:-Akkor még számomra is van remény.
Márton:-Persze, hamar megtanulod a másik kettőt.

____________________________________________________

Márton hangolja a gitárt. A jack-kábel nem használt végét poénból az orromba dugom.
Márton:-Na, fújj egy D-t.
én:-Mi vagyok én, Tóth Peti?!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemlayla.blog.hu/api/trackback/id/tr411612784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alkohol Kapitány 2009.12.29. 11:01:51

Baaaaééééllllla!!!

Mérnincs több bejegyzés?
A kezed is járjon ám!!!!

Sz
H

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása