3

always look on the...

nemlayla , 2010.01.12. 00:01

Hogy miért szép a mai nap? Vajon?!

-Mert 3 (!!!) szál cigarettával kellett kihúznom este 6-ig?
-Azért, mert 180 pénz hiányzott egy doboz árából?
-Mert mikor az utolsó szálat szívtam óvatoskodva, pont felhívtak?
-A szomszéd volt az, hogy éppcsak felsős leánya nem tud bemenni a lakásukba és legyek kedves, menjek le segíteni?
-Mert a fent említett gyermek közölte, hogy be tudna ő menni, csak nem mer, mert az iskolában a sok kis marha szellemsztorikkal szórakoztatta egymást és most fél egyedül otthon?
-Mert jó arc vagyok, és megvártam vele náluk az apukáját és folyamatosan dumáltam, nincsenek szellemek, de ha volnának se bántanának, amúgy meg kősó, pentagram, szenteltvíz és vincseszter brádörz?

Tudom már. A mai napban az a jó, hogy nem kell havat lapátolni mert elolvadt mind, háháhá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemlayla.blog.hu/api/trackback/id/tr551665290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alkohol Kapitány 2010.01.12. 08:14:23

Mindig az idióta szomszédok szívatják az embert...
amúgy jó a Necsi?

nemlayla 2010.01.12. 09:15:19

House, és még nem láttam. Necsi jövő hét.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása