2

elkerülése végett

nemlayla , 2010.01.13. 18:26

Idén karácsonyra mindenfélét kaptam, és a fele mindenfélét én vettem meg magamnak ajándékutalványokból, majd jól meglepődtem, mikor a fa alatt összefutottam velük:

 

 

Az ezeken kívül eső dolgoknak is nagyon örültem, bizony, még a bátyámtól származó nagyon drága, de sajnos számomra teljesen felesleges nejlonhúroknak is. Meg a szintén tőle kapott nyakláncnak is, és csak kicsit próbáltam ki késsel, hogy tényleg igazgyöngy-e az a három bogyó rajta.

Nem ragaszkodom az ajándékozósdihoz (máskor sem). De ha valaki nagyon szeretné költségekbe verni magát miattam, a címrekatt után illusztrált útmutatót talál hozzá.

Tehát. A következőknek bírnék kimondottan nagyon örülni (lesz benne költséghatékony és kurvadrága is, lehet válogatni)- persze a legjobbak a saját gyártmányú műtárgyak. Na.
 

Karamellás Milka: (nem adok belőle, ne reménykedj)

 

 

Spártai Victorinox bökő: (legyen benne csipesz!!)

 

 

 

Barrett M82 sniper rifle: (csak lányosan)

 

 

üres füzetek: (kisalakú, NEM maciskutyás-mitököm)

 

 

szerény (khm) Gibson gitár:

 

 

Nirvana With the Lights Out Box Set:

 

 

strucc:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemlayla.blog.hu/api/trackback/id/tr821670020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom WC 2010.01.14. 08:46:13

Igazán nem akarok kukacoskodni, de az utolsó képen egy emu van.
A strucc feje kopaszabb, szeme kisebb

nemlayla 2010.01.14. 09:03:27

Kár, pedig nagyon jóképű madár... De ha emut kérnék, még a végén valaki hozna nekem egy ilyen szemébevasalthajú, zsilett-testápolós, szarzene-hallgató humanoidot; azzal meg mit kezdjek?

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása